.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Monday, August 31, 2009

.:P.U.T.R.A.J.A.Y.A.:.

MySpace


after a long stress day after biochem test...
i've got a sms from doreen, katenya nak buka puasa same kat uO...
aku pown on jer lah...janji aku dapat buka...
then bile nak dekat2 buka tu, aku Maqan DaLaRm jer lor bila zaza kate yang doreen nak gi beli kat kfc lak ngan dak2 junior kat kfc...
MySpace
tak kesa la kan....janji korang beli la makanan tu....aku juz buka ngan sup campbell jer...
ikot jer lor...tunggu punya la lame,sampai lepas tarawikh baru la dapat makanan...
alhamdulillah...
MySpace
huhu...selepas itu...dak2 junior ni ajak keluar ke putrajaya...tengok mid-nite.....
cayalah...memang aku nak releasekan tension pown...
huhu...kitorang gi tengok cite orphan....
best gak la cite tu walaupun kitorang asyik nak menjerit jer kat dalam cinema tu kan...
huhu...
nyway...best lor overallll..after tu kitorang lepak2 lagi....
hee...memang release tension....
k lor...
MySpace

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home