.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Wednesday, October 6, 2010

~do i care~

mungkin agak pelik entry kali ni?
pelik kah?anda sahaja yang menentukannya...huhu~
MySpace
nyway, cam dah lame jer tak update...kind of busy lately...huhu~plus, not in da mood to update and story for evrything dat had been stored in my heart for a long tym....(mak aih, ape la yang aku carot  ngarot ni...)
ade orang kata aku ni agak complicated and susah nak faham siapa aku...(betul kew??)
entah la...maybe sebab aku ni boleh berbaik ngan orang, even aku tak suka orang tu..(even ade yang kata aku propa..)maybe sebab aku senang ubah pedirian di saat2 akhir...maybe coz skang aku dah jadi orang yang lain dari yang lain???maybe juga sebab aku ni susah nak makan???(ape kena mengena???)maybe sebab aku ni nampak muka cam innocent, tapi selalu wat benda yang gila??(innocent kew??)and maybe sebab2 yang lain...
bley tolong statekan tak nape aku ni complicated sebelum korang cakap aku ni complicated n susah nak faham...
MySpace
kalo pasal aku bley baik dengan orang yang kadag2 aku rasa tak suka coz aku nak jaga hati orang tu n orang lain...aku tak kesa, kalo aku kena maki ngan orang tu pown aku diam jer...aku tak kesa kalo orang nak wat ape kat aku....aku tau aku ni teruk....huu~(T_T)
pasal ubah pendirian tu, kadang2 aku dapat hidayah tu lambat sikit, nak wat camner kan??kalo pasal berubah jadi orang yang lain coz aku cuba n still mencari diri aku lagi...aku cuba untuk menjadi yang lebih baik...insya-Allah..
kalo pasal susah nak makan, aku memang susah nak makan...bila ade mood jer makan...pasal suka wat benda gile tu memang tak dapat nak tolong la...kadang2 otak ni shot ckit coz baru lepas bace slide kat lab...(hahahah...)adeyh~
walau ape pown korang nak cakap pasal aku, sila lah cakap depan2...coz aku tak kesa pown...aku takkan tibe2 tumbuk muka korang nya...jangan risau...huhu~
MySpace
i'll try to change to be a better person...pliz, tolonglah tegur if aku ade wat benda yang salah o sakitkan hati korang...(",)Y
peace y'all~
un beso~


yang dah penat mengarut,


Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home