.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Wednesday, October 27, 2010

.:tagged by farah:.

sangat lame kat dalam draft...huhu~baru skang dapat wat~
sowie la yer,farah...

1. Adakah anda rasa anda HOT?
agak HOT la skang.....sebab bilik cam agak panas jer...huhu~

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!





3. Cerita pasal gambar ni.
gambar ni sebagai inspirasi...sayang kat ALLAH selalu...

4. Kali terakhir makan pizza
last sem ngan zurin, dila, mira sume...(lama gler r x mkn...)

5. Lagu terakhir anda dengar.
nga dengar lagu Just The Way You Are-Bruno Mars...(coz bukak blog si Kay yea..)

6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ini.
dengar lagu...rehat2 coz baru lepas habis test~

7. Selain nama anda sendiri, anda dipanggil nama apa?
family panggil KAKLONG o ALONG...certain membe n family belah perak panggil AZIE...waktu kecik2 orang panggil OSHIN...skang ade yang panggil ZERA, ZIRAH, HAZIRAH....(mama jiji utk dak2 biochem~) 
8. Tag lagi 8 orang (buatlah kalau rajin, tak wajib, harus saje)
* nisya
*camel
*lela
*lieya
*mira
*bieha
*eliane suriane
*anis adibah

9. Siapakah orang no. 1 kepada anda?
kawan yang sangat disayangi tym matrix...rndu gler kat dye ni...wuwuw~

10. No. 3 ada hubungan dengan siapa?
lela ade hubungan ngan dak batch dye...chukey~

11. Bagaimana pula dengan no. 4?
adik katilku waktu kat samura...

12. Kata-kata cinta untuk no. 2.
saya cinta mati sama kamu...sayang ko sangat2 camel...dari sekolah sampai skang tak pernah bosan dengan aku..thanx,lalink!!

13. Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang mengetag anda.
-ehemmm.....dak architecture kt UTM...
- sama2 jadi fasi kat SAMURA...
- banyak simpan rahsia dye ni...hahaha~
- dok dekat gak ngan area umah aq...
- dak pujeng 3 dlu...huhu~


to farah...sowie la aq settle kan lambat bnde ni...huhu~
hari tu nak settle kan asyik tak teringat jer...
nyway,langsai hutang aq ek...huhu~

Labels:

5 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home