.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Thursday, June 25, 2009

KuALa LuMpUR dAy OuT~~

da best day ever...huhu~

aku rase cam takde jer hari yang tak best kat dalam hidup aku ni...

memanjang best jer...

haruslah...bak kata rihanna ngan T.I kan 'live your life'....

hidup hendaklah sentiasa dihargai...hee~

hari ni memang best walaupun aku tak dapat nak tido semalam....

nasib baik la ade yang tukang melayan aku mengarut sampai kol 4 lebih gak la....

thanx a lot ek...hee~

pagi tadi lepas subuh aku tido balik ingat nak bangun dalam kol 9 pagi la coz janji dalam kol 10 nak kuar umah...

hampeh sangat kan, kol 10.15 baru la aku terjaga...adoyai~

nasib sampai klcc tepat kol 11...

lepas tu kitorang berjalan merentasi KL ke Times Square...sampai2 jer TS teros beli tiket TRANSFORMERS..huhu~

tak ramai plak kan...penat gak la beratur....

cerita dye memang gempak...suka gile kat Sam Witwicky yang sengal tu...tapi yang paling hensem bagi aku ialah Optimum Prime...

mwahaha...aku admire giler kat dye...walaupon dye robot tapi terserlah kehenseman nya melalui gaya dye...smart la....

huhu...overall, hari ni memang best walaupun nak balik tadi aku terkena hujan...



p/s : live your life...

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home