.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Saturday, June 20, 2009

r0uNd-r0uNd KL 17 Jun...


pergh...memang dok kat umah tak reti nak dok diam...asyik nak berjalan jer keje nye...

hari ni aku kuar berjalan-jalan di sekitar Kuala Lumpur...

aku gi times square, sg wang, low yat and pavillion..dah memang tempat aku ler tu...

kalo keluar mesti gi situ jer...huhu...

gi tengok wayang, makan baskin robin and shopping...

suka sangat hari ni...

waktu makan baskin, mengimbau kenangan lalu...hee...=p

waktu kuar tu aku banyak diam, memikir pelbagai benda yang bakal di hadapi...

insya-Allah, aku boleh menghadapinya...

hepi sangat...rasa cam taknak balik..huhu...wee....
tak tau pe motif ltak pic ni...mungkin aku terlampau banyak berfikir...huhu...

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home