.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Thursday, June 18, 2009

riang ria 16 Jun...

huhu....hari yang sangat best....
dapat hangout ngan dak2 samura,walaupun juz 3 orang yang dak samura...
kitorang berkumpul di KL Sentral tanpa mengetahui hala tuju...memang tak disangka la...
biasa la, kalo kesengalan mengatasi segalanya...hua3...
kitorang decide nak gi mane waktu dalam kereta Ogie,budak yang baru aku kenal,membe lyn..
tapi best hangout ngan diorang,walaupun baru kenal,tapi cam dah lame jer kenal...
nasib baik la ade pemeriah suasana kan...siapa lagi kalo bukan si camel....huhu...
setelah sekian lame tak jumpa diorang,at least dapat gak jumpe..huhu....
firstly, we were headed to One Utama...huhu...
sampai2 jer, trus beli tiket wayang cite "STate Of Play"...aku on jer...
then, g cari tempat karaoke, malang nya takde...kesian camel, kempunan nak karaoke...huhu...
then, we had our lunch at Pizza Hut...Ogie dok paw dak kecik(Lyn)...kesian Lyn....aku ngan camel tak sampai hati, so, kitorang bayar gak lor...huhu...
then, ngan tiada hala tuju nya, kami gi main bowling...syaratnya, siapa kalah akan belanja popcorn atau ice-cream...
memang sengit gile...aku dok berentap dengan si ogie yang jahat tu...sabar jer lor...lyn dok berentap ngan tebe...takut kalah....
last2, tebe ngan lyn seri...so, kitorang yang lain kenyang la...huhu...dapat ice-cream n popcorn...hua3...
lepas tengok wayang kitorang jalan2 kat dalam OU tu cam takdak haluan....then, tetiba diorang kate lapar...n Ogie bawak kitorang gi makan nasi lemak kat Kg. Baru...huhu...memang sengal....
tetiba lak tengah2 makan, tba lagi satu idea sengal iaitu pergi bergambo kat klcc...
sebab nya, tetibe kitorang nampak Klcc kat situ and nampak cam cantik jer....mengong2...huhu...
kitorang balaik agak lambat lor...aku sampai umah dalam kol 11 gak la....hee...
nyaway, memang hari yang sangat best..tak sabar nak hangout lagi...huhu...
nt gue upload pic kitorang,banyak kat camel...so, nanti2 gue upload yer...hee...
(tebe, ogie, lyn n camel) tym ni aku takdak..aku cameraman...huhu..

lyn plak xdak..huhu..

tebe xdak...huhu...

kami budak baru belajar...hua3...

pic kami sebelum pulang...huhu...luv u all...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home