.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Friday, March 26, 2010

.:mind ur stress,zera!!!:.

MySpace
apa khabar sume???lame x bertanya berita...huhu~~
hari ni juz nak cerita yang assignment berlambak2 tu...haha~~
MySpace
stress!!!stress!!!stress!!!
banyak kot keje...huhu~~
MySpace
Immunologi punye presentation...(nasib baik dah settle...tgk kitorang punye presentation kat cni...imune)
biochem lanjutan.....(sangat blurr nak buat)
biochem klinik...(part aq dah settle...hee~~)
Sistem kewangan Islam....(lagi sikit nak siapkan...hee~~)
folio kaedah pemisahan...(sedang berusaha menyiapkannya...yang sangat memberi aku tekanan...huhu~~)
dah la banyak assignment...nak dekat exam lagi...haihs...cepat la habis tuan2 assignment oi....penat dah ni....mau study lagi ni...
MySpace
kat sini saya nak mintak maaf kat rakan2 seperjuangan sekalian...zurin,dila,mira,tika,cilai,lan,amer n zul...sowie 4 evrything...mood aq sangat tertekan sekarang...aq mintak maaf sangat2...aq mara2 bukan nye ape untuk kebaikan semua...benda tu untuk gred kite gak...sowie sangat2...korang piwn tau kan aq x suke sebenarnye nak mara2 ni...aq mintak maaf sangat2...nak settlekan bnde ni cepat2 supaya kita boleh study ngan tenang lepas ni...chaiyo2!!!
MySpace



2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home