.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Tuesday, March 2, 2010

.:teman baik??:.

kenape jadi camni??? aku ni tak cukup baik kew??? teruk sangat kan aku ni??? aku ni memang jahat kew??? aku ke yang mulakan???
kenapa semua persoalan ini terjadi??n soalan-soalan ni tak pernah terjawab...ade tak orang yang nak jawabkan bagi pihak aku???erm....
kenape setiap kali aku dah wat baik ngan orang mesti ade balasan camni???aku tak mintak balasan pown juz aku harap korang bahagia...
camni kew yang terjadi lepas aku sayang sangat kat kawan2 aku???kenapa, kenapa n kenapa??
aku cube wat yang terbaik untuk kawan2...aku slalu ingat pesan opah ngan wan,slalu wat baik ngan orang even orang wat jahat ngan kite....xpe la...mungkin ini dugaan kot dalam berkawan...baru kite dapat tau macam mane perilaku n sifat sebenar seseorang tu....bila tym susah2 baru kita dapat tau siapa kawan tym senang n susah kite...huhu~~
mungkin aku ade lakukan kesilapan tapi aku dah minta maaf dah...takpe la, kalo beliau tak maafkan aku redha jer...huhu~~ ni antara ayat yang telah menyejukkan hati aku ni...hee~
"awk lbh bnyk memberi kpd org berbanding menerima...itu tanda awk syg dorg....biarlah org x menghargai....kite buat je ape yg btul... dari ctu blh lahirkan rase ikhlas..." thanx kepada beliau...kepada rakan2 n teman2 yang saya sayangi semua, hope jika ade salah n silap saya, say ade sakitkan hati kew, cakap terus terang, janganlah nak berselindung, saya xkesa kalo orang nak tegur...maaf yer semua atas semua salah n silap yang telah dilakukan...saya sentiasa mendoakan kejayaan semua....

2 Comments:

  • At March 3, 2010 at 2:27 PM , Blogger emilia sarah said...

    sabar ye zira..itu slh stu dugaan hidup..kte da tempuh mcm2 sepanjang 2 thun stgah ngn kwn2 kolej..hope byk bg pengajaran..yg pntg jgn trlalu baek ngn org sbb nnt org yg kte baEK sgt la yg akn plg menyakitkan ati kte..(pengalaman) :) cheerup dear :)

     
  • At March 5, 2010 at 8:45 AM , Blogger HaZiRaH HaMzAH said...

    huhu~~thanx emi...
    sgt byk jmpe mcm2 org...mcm2 dugaan ad..huhu~~

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home