.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Saturday, April 24, 2010

.:kerinduan:.

MySpace

tiba-tiba jer perasaan tu datang..
nape entah...agak-agak korang rasa rindu kat aku gak tak???
huhu~~
takper la kalo tak rindu...hee~~
aku rindu saat2 kita sama2 dulu...walaupun sekarang tak macam dulu, tapi aku still nak jadi macam dulu...walaupun aku tak nampak cam dulu, tapi aku sangat rindu nak kuar n selalu ngan korang cam dulu2...(ape lah yang aku carut ni tah)hee~~
ade yang cakap kat aku,aku tak banyak berdoa untuk kekalkan persahabatan ni...hari2 aku wat kalo kamu nak tau,tiap kali teringat korang, sejak waktu kita same2 dulu aku selalu doakan kesejahteraan kawan-kawan aku n semoga persahabatan yang terjalin ni kekal sampai bila2...huu~~
MySpace

setiap kali aku ingat, aku nak nangis...(minah terharu tol la zera ni)aku harap sangat2 persahabatan kita ni boleh diperbaiki....kembali macam dulu2...aku cuba utuk betulkan ape yang salah...maybe aku banyak wat salah kot...aku minta maaf yer,sume...hope korang dapat maafkan aku...aku tak pernah rasa berdendam pown ngan sesape,so aku taknak la korang berdendam ngan aku lak....aku mintka maaf sangat2...
hope persahabatan ni akan kembali macam dulu....insya-Allah...aku akan terus berdoa supaya hati-hati kita disatukan dan sama-sama berjuang untuk berjaya dan membangunkan Islam...

p/s : manisya ukhwah itu sangat tidak dapat dilupakan...




Labels: ,

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home