.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Sunday, August 22, 2010

~editting...preparing...shaking...~

MySpace
ape kes dok menjerit2 ni tah...haha...sebenarnye.....

kecuakan melanda diri....oh tidak!!!(sambil berdrama cam yang slalu aku wat...)

apakah???hari ni dah masuk hari ahad kot...bermakna nye bsok adalah hari Isnin dan 23/8/2010!!
(korang mesti cakap,ade ape ngan hari Isnin ye tak?orang dok melayan blues je tym tu...still dalam mood cuti lagi...)

tapi....aku sangat ler cuak...besok kena bentang proposal!!!!adeyh....ni yag wat aku nak jerit lagi ni....

MySpace

wah...melampau...siap guling2 lagi tu...huhu~
nyway,mintak2 everything will b fine la tomollow kan...doa2 kan aku yer...
bila aku cite ngan member2 aku, dorang mesti cakap, rilex r zera... ko kan dah biase dok atas stage, dari skolah rendah lagi slalu nek turun stage...gile kew ape...
kalo berlakon tu len cite la...tu mengarut2...ni benda formal, agak2 la kot...wuwu~~

**************************************************************************************************************

insya-Allah, sume akan berjalan lancar besok...hari ni cam tak tido la aku di buatnye...adeyh....
prepare punya pasal kan...rase ilmu di dada belum mencukupi untuk menjawab killer question daripada lecturer2...adoiyai....
nyway, rakan2...pray 4 me okey...uhuk3!!

MySpace

haha...mesti korang membayangkan aku camtu kan...xpe2...zera masih bley mengawal tahap adrenalin nya...cewah...okai2...cravig 4 more jurnal rite now... c ya....

yang sangat suka mengarut lagi merapu,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home