.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Saturday, October 30, 2010

~award dari kay yea~

hola!
tq2 to kay yea !
coz sangat la baik hati n pemurah(sila blanje aq aiskrim lepas ni) bagi kat aq award ni kan~
huhu~


owh,cantiknya blog saya!!!(erkk??)
nak muntah rasenye puji diri sndri..(jgn tny berat kew x bakul yg aq kena agkt..)
next..semesti nye ada soalan yg disediakn..
ini lah yg aq tunggu2..(ok..tipu...)~


1) Thank to person who gave you this award and the link of the person
saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada encik khairul anuar b salim(btol ka?)kerana telah memberikan award ni kepada saya....saya sangat terharu dan berbesar hati,perut dan sgalenye...bla...bla...bla...(sambil pegang award n kuar air mata propa sikit...hahaha...)ok...aq stop mengarut jap...

2) Spread the award to 15 blogger who you like and think their blog is awesome!
nak bagi kat sape ek?okey la...kat aida kano,topex, nisya, farah,khairul azkar, ika, ainu, lieya, leni, yana, eliane, anis, cika, n sume la yang follow saye n sape yg stop by bace bnde ni...saya sgt ikhlas nk bg...(free jah pown..)

3) tell 7 thing about yourself
  • nama diberi Hazirah binti Hamzah
  • seorang kakak kepada 3 orang adik lelaki yang sengal ayam~hahaha~
  • mempunyai mak yang rock n abah yg tegas...
  • sangat suka warna Pink
  • suka bersukan esp. basketball n bowling...
  • sayang family n kawan2 saya...
  • sentiasa cuba untuk memperbaiki diri sendiri...


vale..necesito dormir...lalala~
assalamualaikum~

Labels:

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home