.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Sunday, March 6, 2011

::~Sumpahan Ikan Sungai di Johor~::

Assalamualaikum wbt,sume~
tajuk dah macam ala-ala tajuk hangat kat Harian Metro kan??hahaha~
saje je tulis tajuk macam tu,nak wat gimik sikit...hee~jangan mara ha,nanti kena jual~
orait, ni juz nak cite pasal hari tu gi muar...bukan kembali ke sekolah ye...tapi ade hal yang  sangat la penting...teramat penting...nak kena bagi tau ke ek?sebenarnya, nak hantar kak mira untuk pulang ke kampug beliau...siapa kak mira ni??jeng..jeng...jeng...


ni la beliau...sapa dia ni?dye la yang jaga kitorang adik beradik...dah macam kakak betoi kami dah...n dye nak balik sebab nak sambung belajar...dye ni muda lagi, datang malaysia ni sebab suka2 nak cari pengalaman kat sini...before ni kakak dye,kaksal yang jaga kitorang dari kecik,since aku darjah 1 kot...pastu ganti lak ngan kakmira...hee...

sayang gile kat kak mira ni...sume luahan hati aku dye dengar...macam-macam rahsia aku,sye tau...geng pasar malam, geng jj, geng meronggeng...sume dye la..ye la,aku kan takde adik beradik pempuan, dengan dye la aku cite macam2...lepas ni kakmira dah takde, cite ngan mak jela...kalo tak mesti kitorang dok berkumpul kat dapur dok bergosip..lepas ni dah takde dah la...

MySpace

emo lak aku tetibe...before hantar beliau pulang kami sempat berjalan-jalan di sekitar muar dan ayer hitam...dapat la jumpe pak long din ngan sedare2 yang ade kat ayer hitam tu...plus, gi shopping teddy kat sane...hehe~

lupa plak, pasal sumpahan ikan sungai tu...sebenarnya kitorang gi makan asam pedas ikan sungai kat ayer hitam tu...kuah dye bley tahan la...tapi sedap lagi mak aku masak la kan...(haruslah..duh~)tapi, aku, bapak aku ngan kak mira, tiga2 tak makan ikan sungai...nak taknak sume telan gak la..nasib bek ada ikan talapia goreng, kalo tak memang aku tak makan lunch la tym tu...hee~

selesai makan, kami pun pulang ke muar untuk menghantar kakmira...tragis sungguh...waktu salam n peluk2, tiba-tiba jatuh plak air mata yang tak dapat ditampung lagi...adeyh~tak macho terus...hahaha~nyway, luv u so much kak mira...(mintak2 la beliau tak baca blog ni~malu~)hee~

kata-kata terakhir untuk kakmira, watever u do, make sure Allah is always in ur heart n ur mind...good luck in wateva u do...i'll always pray 4 u...thanx for da great moment i ever had in my life..thanx 4 being a good listener 4 me...thanx 4 being a best friends for me...thanx for being a sister for me...thanx for evrything,sis...n sowie, if selama kakmira dok ngan kitorang kitorang ade wat salah ngan kakmira...luv u so much...u'll always be in my heart~

p/s: pasni i  become a loner...oetoriya...maaf la,entry kali ni agak emosional sikit...hee~

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home