.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Wednesday, May 11, 2011

::~keje??~::

Assalamualaikum wbt..
ape kabo mengkome sekalian?harap sihat2 la yer...yang tak sihat tu bawok2 la gi ke kelinik ke spital ke ye...kang melarat awok tak dapat nak nolong nye...hee~
udah2 le tu...awok nak cerita pasal tempat keje awok...*ape ke hey nye le pompuan ni dok cakap bahasa perok je keje ek?*
nak tau kenapa awok dok cakap bahasa perok?bukan nye ape, tempat awok praktikal tu penuh benor dengan orang perok...huhu~
seronok gak keje kat sini...mungkin sebab dapat belajar benda baru kot...it's nice la...akak2, abang2 n pekerja2 len sume baik2...walaupun aku banyak wat salah kan...isk~
yang best nye, sume akan menjawab persoalan2 yang diberikan...*biase le,aku ni kan suka tanya macam2...hee~*
penat ke tak?aku penat bila takdak keje...masalah aku yang tak sudah2..hahaha...asal takde keje mengantok,asal mengantok je takde keje...susah betol,tak reti nak dok diam...ni mesti turun perangai mak ni...haihs~
entry ni juz sekadar nak cite je, yang keje ni best gak ek...yang penting, wat sume benda kena ikhlas...bila kita ikhlas kan, sume benda boleh jadi seronok...walaupun keje tu susah macam mane pown...ape yang penting? KEIKHLASAN!*edit sikit tagline wonderpet...hee..*
okey lor, bila ade masa awok hapdet lagi ye....
wassalam~



3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home