.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Friday, April 1, 2011

::~Hepi Besday Nisya Sepet!!~::

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum wbt...

to my beloved friend!!!

hepi besday!!!
hang dengar tak aku dok jerit ni??huhu~
owh,merindui saat2 kat matrik dulu...sangat seronok...macam2 kita wat sama2...
saling tolong-menolong, bantu-membantu...(dh mcm tagline apa dh~)best2....huhu~



ingat dop tym ni? tym kita dok bersiap mengalahkan pengantin tu...huhu~sampai tertinggal bus...terpaksa cikgu muzammi n cikgu syahid datang amek kite kat matrik...hahaha~rindu nak siap2 gi dinner camtu...

tapi sayang kan, kita kenal agak lambat...nak dekat 2nd sem baru nak kenal...kalo awal2 kite dah kenal, mesti haru...huhu~
macam2 kan kita ni dulu, asalkan tension je pi beli aiskrim kt kedak, pastu pi jalan2 keliling tasek...jadi pencegah maksiat pown kita pernah..pi dok tangkap gambaq orang dok dating...apa la kita ni...tapi, it's fun...hee~
tak cukup ngan tu plak, kita dok usung camera masing2 tak kira siang ke malam, kalo siang kita pi kat padang n keliling satu matrik nak snap pic..kalo malam2 plak kita dok snap pic depa cermin kat tepi tangga tu...ingat dok?huhu~



rindu gila kat kamu2...adeyh...bila la nak jumpe kan...T_T


ingat tak tym nisya nye besday waktu kat matrik dulu? jahat kan kitorag wat....agak2 ingat tak sampai skang?bau air yang sedap tu...huhu~sampai satu aras terkejut dengar kita menjerit..seronok sangat bab mengenakan orang...

walau ape pown yang terjadi zera sayang nisya sangat2!!!
hope diz friendship will last forever....
our memory will remain in my mind forever...insya-ALlah~






Labels: ,

6 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home