.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Wednesday, February 22, 2012

.: for whom it may concern :.

Assalamualaikum...
moge segalaya sentiasa dalam lindungan dan dirahmati Allah...
I'm sooo sorry, mintak maaf sangat2 sebab ade sakitkan hati kamu n wat kamu terluka....
saya tau saya ni tak perfect mane,saya pon melakukan kesilapan gak kan...
mungkin apa yang berlaku ada hikmahNya...
saya sangat berharap agar kamu menemui kebahagiaan...
memang susah nak lupakan sebab kita kenal sangat lama, saya sendiri pon tak boleh nak lupakan semuanya...
it do takes time...sangat mengambil masa...mungkin kamu nampak cam saya dah meneruskan kehidupan n nampak cam bahagia skang kan,setiap kebahagiaan tu diperoleh degan usaha untuk melupakan bukan meratapi dengan ape yang berlaku...
mungkin macam senang saya bercakap, tapi hidup harus diteruskan...saya percaya awak akan menemui kebahagiaan yang dicari suatu hari nanti....
satu je nasihat saya, be positive and all the positive things will come to you....
i do love you but as a friends...i'm soo sorry....='(

p/s: bukan taknak jumpa,tapi saya tahu saya seorang yang sangat lemah...sooo sorry~


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home