.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Wednesday, February 29, 2012

.: Hepi besday, ms Amira Amran!!:.

Assalamualaikum wbt...
hari ni (29/12/2011) besday budak kecik yang sangat selalu mendengar n memahami diri aku ni...
hey awak, awak dah tua...huhu~
cepat2 la kahwin ye...abang awak dah beli kete tu, family pong cam dah approve kan...hee~
okey abaikan pasal kahwin tu, yang penting i do hope all ur wishes cme true....
mek ni skang dah ade bisnes taw...bisnes tudung...n for those yang teringin nak beli tudung bawal tu,memang cantik2 la...meh singgah kat page fb dye Colour of Collection and blog Mira yaya ni...
by the way,saya sangat merindui awak...kalau la kite kat UKM lagi skang ni, mesti kaw2 nye ko kena ngan kitorang kan?
rindu tym besday ko yang dulu tu...berhempas pulas gak la kitorang memasak tym tu...omo2!!
ni wish yang paling penting untuk ko :

  • moge hepi2 selalu....
  • selalu gi exercise ye...(pada hal aq pon lebih kurang je kan..=P)
  • semoga bisnes ko makin maju...aku akan sentiasa support ko dari kiri,kanan, depan dan belakang k...
  • thanx sangat2 coz sudi jadi kawan aku....dengar masalah,share evrything ngan aku...love u very much,my dear...
  • semoga persahabatan kita kekal sampai akhirat...
  • moge cepat2 kahwin..ikot jejak langkah dila...aq pass kat ko dulu la...=P
  • moge sentiasa ditambah iman dan kita semua sentiasa berada di jalanNya....insya-Allah...
mish u mucho2!!



p/s :entry ni agak tertunggak lame...sori ek,my dear...nanti tuntut hadiah ngan aq ye...=)

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home