.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Wednesday, March 9, 2011

::~Glam n Glitz '2011'~::

Assalamualaikum wbt...
now, aku maw cite pasal dinner Kolej Burhanuddin Helmi yang bertemakan 'Glam n Glitz'...actually tak tau nak cite camne kan...because overall, nak kata gempak sangat pown tak la kan...biasa2 jah uollz...
seperti biasa, aku ngan zurin akan bersama..n yang paling excited ialah kami akan duduk semeja dengan erin, zaza, doreen, tiqa dan sewaktu dengannya...hehe~
mungkin aku pernah cite dulu, zaza ialah my ex-roomate waktu 1st year dulu...(yelor, kami dok asrama waktu 1st year jah...sob3...)

kami datang nak kata lambat tak jugak la...bley kata on time la(before vvip mai)...hee~
kitorang gi berempat, aku, erin, zurin ngan nati..berjalan lah kami dari burhan ke dectar....ada bus tapi kami lambat coz nak solat sume dulu...plus, kelas habis nak dekat kol 7...mesti la lambat sikit kami siap...

dah la...rasa cam malas plak nak type panjang2...hangpa sume tengok sendiri la apa kami wat tym dinner ritu...n kami pakai biasa2 je...malas nak glam2 sangat sebab takdak mood sangat pown untuk dinner ni...hee~
berikut merupakan ahli meja kami~

tiqa,zaza,doreen n nanad~

zurin,aku,erin n nati~

ade lagi sorang sebenornye...si kapan...tapi beliau datang untuk makan dan pulang...huhu...tak banyak yang menarik sangat dinner kali ni...yang best nye, kitorang dapat lagi cabutan bertuah untuk tahun ni...tahun lepas kitorang dapat meja bertuah...tahun ni dapat cabutan bertuah plak...dapat la hamper lagi...

erin,zurin n aku~

wif my ex roomies...mish her so much~

geng 310 sewktu ketika dahulu...tapi tika takde plak~

dat's all la kan...nak sambung wat keje...dinner ni was on 28th feb hari tu...baru nak sambung type balik coz tak larat hari tu...hee~

p/s: moga ukhwah kita akan tetap utuh sampai bila2 ye...insya-Allah~

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home