.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Thursday, March 24, 2011

::~Congratz!!!~::

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum wbt....
apa habaq sume?lama no x hapdet...habeh dok bersarang blog ni...hee~
ni hapdet ni bukan nya apa....juz nak ucapkan congratz kat adik2 yang mendapat result SPM semalam...tak kira la korang dapat result baguih ka, tak bapa baguih ka...yang penting result tu adalah titik peluh hangpa semua...hee~
ingat ye adik-adik, if anda punya result tak bapa baguih pown, masih banyak peluang yang terbuka luas untuk adik2 semua...ingat ni..

"Tetapi boleh jadi kamu tidak menyenangi sesuatu, padahal itu baik bagimu, dan boleh jadi kamu menyukai sesuatu padahal itu tudak baik bagimu.."[2:216]
Sekarang ni mesti sume dok busy2 nak pergi mana lepas ni kan..dapatkan lah nasihat daripada mereka yang berpengalaman ye..teringat plak tym dapat result dulu2...pagi-pagi subuh sepi'i dah keluar umah nak gi pudu..yelor dak sekolah jauh, taknak plak bagi mak ngan abah pi kan...berdikari kononnya..memang kitorang dari UPSR sampai SPM, mak ngan abah kami tak datang..tapi bagus gak la,takdak la nampak muka dorang bile cikgu bagi result kat kita kan...hee~

berbalik pada cite nak pi muo tu..tym tu, kalo tak silap aku pi ngan nemo(atiq) n beberapa orang yang aku tak berapa nak ingat...sowie na..malam before tu jangan dok habaq la, ketaq dye, sampai aku tido paling awal dalam family...hahaha~n pagi tu kami dah dok sms dak2 sume tanya macam mane result coz kitorang sampai nak dekat kol 11 lebih, kat radio dah umumkan pasal result sume...bertambah berdebar la kitorang kan...

sammpai-sampai je kat perkarangan SAMURA tu, rasa cam taknak jalan dah...kaki berat sungguh...tapi gagahkan gak...aku target 1 A je, coz yang confident dapat A tu paper math..yang lain cam hampeh jah...n waktu masuk dewan ramai muka yang hepi, n ade gak muka cam kecewa...aku dah cuak dah...adeyh~jumpa ustaz mujib...nasib bek muka dye tenang, kurang sikit la berdebar-debar ni kan...dye cakap result aku, aku cam tak caya, tipu gile la..tapi Alhamdulillah..melebihi target yang difokuskan...hee~

jumpa geng2 study group ku, Shark n Maboo...Alhamdulillah, dorang pon dapat cemerlang gak...mak aku call tapi aku cakap aku tak dapat result lagi...jahat tak?saja taknak bagi tahu...hee~baru la surprise sikit kan...sampai je rumah nak dekat petang...tym tu kak Sal yang jaga kitorang tanya result aku camne, aku cakap aku banyak gila fail, dengan mengeluh nya aku bagi result kat dye..pastu dye menjerit satu rumah, terkejut aku...dye lak over excited kan....haha...pastu peluk aku..mak ngan abah balik dari keje dengan muka excited nak tahu result aku, aku dengan lakonan aku biasa la kan...excited dorang,terus ajak makan luar...Alhamdulillah, usaha keras aku dan rakan2ku berjaya gak akhirnya...tak sia-sia matlamat aku juz untuk bagi contoh yang baik kat adik2 aku je...

ouh, baru sedar panjang lebar gak aku cite ye...nyway, congrats to ARIFREAK SAMURA...batch 27 SAMURA, kakngah n sume la adik2 yang amek result semalam kan...

if ade nak tanya ape2 pasal next path,sila la tanya...jangan segan dan silu...akak sangat seronok dapat tolong korang...i dunno y, i feel so happy bila dapat tolong orang ni...sangat tenang...cam nak further dalam bahagian psikologi la lepas ni, bley x?hee~
*pen off*

p/s : dat's y saya suka jadi fasi...dapat tolong orang...saya sangat suka~

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home