.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Tuesday, March 22, 2011

::~Memori yang Tercipta~::

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum...mungkin tika ini ade yang nga sedap dok tidur, coz hujan tak berenti dari malam tadi...sejuk wo...tapi aku tak boleh tido lak lepas bangun tadi...hee~
pagi-pagi ni, tak tau nak tulis ape...juz nak mengimbau memori lalu....ouh, rindunya....memori ape?







rindu kat adik beradik UPSM semua...hmmm~kadang-kadang jumpa korang tak tau nak cakap ape, aku jadi segan sendiri...tapi aku sangat rindu kat korang sume....walupun kejap je memori ngan korang tapi sangat rindu la ngan korang...

thanx korang...n sorry atas semua kesilapan yang aku pernah wat selama dalam program dan selama kita kenal...insya-Allah, aku akan ingat korang sampai bila-bila...=)

*pen off*

p/s: moga ukhwah yang pernah kita jalin sebelum ini,akan kekal selamanya...=)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home