.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Friday, July 30, 2010

.:baju o baju~~:.

huhu~~
entry yang paling best la kan...org akan start bisnes maybe tengah bulan ogos nanti kot...yelar dah banyak sangat shopping..so,skang nga dalam proses nak mengurangkan barang dalam closet...bukannya ape...ade baju yang tak pernah pakai pown...nak bagi kat adik, adik sume nye laki~~aiyak...
baju sangat la melambak2 dalam almari...sampai 2 almari kot...seluar pown ade gak yang beli tapi tak pernah pakai...ade baju n seluar tu yang pakai sekali dua jer..pastu dah tak pakai...
adoyai...so,org pown berfikir2 ngan dak zurin nak menjual pakaian kami...kami akan jual dengan harga murah jer...walaupun dulu kami beli mahal...nanti jangan lupe tengok2 ek~~
sampai sini dulu entri kali ni...nanti orang update lagi...huhu~~
nanti org akan updatekan blog okey untuk jualan pakaian org...huhu~~
sampai ketemu lagi...adios~~

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home