.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Friday, July 23, 2010

::biochemist rox!!!::

hey ho!!
MySpace
entah ape la si zera ni nak cita pasal biochemist ni~~takyah cite dah tau dah...hahah~~
ramai yang ingat dak2 biochem ni ramai yang skema o nerd...hello~~tak kot..mungkin kami ni ade yang dikategorikan sebagai nerd tapi takla nerd sangat kan...we still have sense of humour okey...hee~~
kami masih ade mase untuk berpoya-poya walaupun sekejap...huhu~~
MySpace
tapi event yang diadakan semalam memang sonok la...eventhough dat event was supposed for 1st year student...haha~~dak2 3rd year plak yg excited lebih...kami telah mengadakan interaksi dengan dak2 junior,n skali wat bbq yang telah lame tergendala...
at da beginning,memang la nampak macam tak terancang benda ni...tapi at last everyone were having so much fun~~wawawa~~




memang seronok...dah takde la dok serabot pikir pasal thesis n jurnal..huhu~~
sebut jer pasal thesis,td baru dok dapat tajuk~~tajuk nye ialah " In vivo P.berghei. Gynura procumbens toxicity test, 4-day suppressive test"..
entah ape la bendanya Gynura procumbens tu kan...tadi dok meng'google', rupa2 nye pokok sambung nyawa...huhu~~
so, after diz, have to work harder...chaiyo2 4 thesis~~ayuh rakan2 membace jurnal~~
MySpace

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home