.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Sunday, January 2, 2011

::~yeah!!~::

Assalamualaikum,sume...
yeah2!!
MySpace

hari bahagia...one of my wishlist have been done!!huhu~
actually, dah lame giler nak pi..baru hari ni tercapai, tapi sayangnye, Amira Amran n Azurin Ahmad tak dapat nak gi sekali...sowie korang...len kali kite gi same2 ek...thanx to Eliane Suriane, Nafisah, Nadzirah, Dila, Annis, Linda, Safi n Ain...anda telah merealisasikan impianku...cewah~

MySpace

Alhamdulillah sgale yang dirancang menjadi, cume dila ngan ain jer tak dapat nak sampai atas...xpe, len kali kte gi lagi ek...walaupun penat, bila sampai kat atas tu,Subhanallah, Allah jer yang tahu...bile tengok pemandangan yang sangat cantik..best2~malas lak nak tulis panjang2..tengok la antara pixca yang menarik sempat kami snap..*sume skali ade 129 pixca...gile x?*hahaha...without editing ek pixca ni sume..sume dari samsung i8 ku yang tak sbrape tu..


sebelum naik...muka yang sangat bsemangat~
ni snap tym rehat tgh jalan...santek x?
pucat muka makcik ni..len kali kite nek lagi ek dila~
credit to bro yg tukang amek gamba..hee~
yup,aq mmg ske tgkp pic ats batu~haha~
igt dekat tak sangke jauh gile..kitorang tcabar ngan dak 3 thn yg bjaye nek...
posing kat puncak ke-3...(xsempat nk nek puncak ke-4)
ni waktu turun~
Alhamdulillah sume selamat~
ksian dorang...hmm~
 nyway..korang ble nak pi?broga hill sangat cantik uollz...kalo dak umur 3 tahun pown dah sampai kat atas tu takkan kite yang tua2 ni tak bley kan...salah satu wishlist aq dah tertunai...banyak lagi nak tunggu kena tick ni..hee~*pen off*


 p/s: bila dok kat atas bukit broga tadi dapat release tension ngan melihat kebesaran Allah..Subhanallah~

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home