.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Friday, November 12, 2010

::~falling in ♥???~::

Assalamualaikum....


MySpace

apekah??sedang angau diamuk perasaan...tiba2 lagu stacy masuk..."aku sudah serik bercinta~~lalala~~"...
motip???entah ape2 la zera ni...maaf la...dua tiga menjak ni, macam2 jadi...zera jadi macam orang tak betul...cam senget pown ade...(rase cam senget slalu...huhu~)hati berbolak-balik...macam orang tengah angau...b4 ni bercinta pown tak pernah macam ni...adeyh~

orait, enough for muqadimah...sebenarnya tak tau nape....rase nak cite,tapi...haihs...(wat tajuk n intro yang suspen macam ni, macam mintak penyepak jer bak kate beberape kawan~)actually, zera taknak la cite panjang2 kan...juz nak type pendek2 jer coz bsok ade keje kena wat...hmmm...

straight to da ampang point...actually zera nga fall in  skang...weewiit~
nak tau fall in  ngan sape??(masuk music suspender ckit...)



beliau la pujaan hatiku sekarang...KIM HYUN JOONG...hanya mampu melihat dari jauh...adeyh~ walaupun sebenarnya dah lame dah minat kat dye...tapi sekarang rasa minat kembali timbul setelah menonton cerita "boys over flower" ngan "mischievous kiss"...cewah~
beliau nampak sangat cool okeyh...kenapa minat kat dye?tak dapat digambarkan dengan kata2 kenapa minat kat dye...huhu~
yang penting kena tengok cite tu okey...siyes best~ nanti kite story pasal cite2 tu ek...

p/s : tapi cinta pada Allah adalah yang kekal abadi...hee~ni setakat minat suke2...


1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home