.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Wednesday, November 3, 2010

"Tolong Top Up Kan Untuk Sayer!!!

Assalamualaikum...
hoho~ mesti sume pelik...awat la si zera ni dok terpekik terlolong suh mintak topup kan...sebelum ni tak pernah plak bising mintak topup kan...(ok..tipu..kalo mak bace ni,mesti mak gelak..huhu)
anyway, straight to da ampang point, actually diz one was a GA dat had been tagged by adik ezzatie(btol x eja?huhu)beliau ajak saya masuk GA ni...n saje jer la nak cube2 nasib kan...


ha, tu dia~ceq bukan nya suka2 hati dok tulih tajuk lagu tu...ni sebab tuan punya blog dah kasi peraturan gitu kan...so, kita ikut la...huhu~nyway, mane la tau kan kot nasib badan dapat plak topup free kan...ha,sape yang nak bagi??huhu~ bak kate orang2 tua lama(depa tak suka dok cakap tua..cakap lama,berlapik sikit...hahaha), "tuah ayam nampak dikaki, tuah manusia siapa yang tahu"..aceceh...hebat gak aku ingat peribahasa ni...(mesti bangga cikgu BM aku..huhu~)
orait2..cukup2 la zera, jagan mengarut lagi..okey..now, cik qieranna suh tag 2 orang o lbey...okey..nak tag sape ek..hmmm...

  • mira...
  • nisya...
  • anis adibah ...
  • eliane suriane...

nasib korang la ek..tu la, sape suh rajin blogging, kan dah kena tag....(okey, aku gurau jer na...jangan amek hati..huhu...)last but not least, tahniah tu cik qieranna kerana berjaya meng'organize'kan GA pertama beliau... saya akan menyokong anda(tiada berbaur sentimen cibon o mengipas ek..)...woot woot...orait2...need to go now, coz maw pulang ke rumah....weehuu~

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home