.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Thursday, March 10, 2011

::~40 orang kanak-kanak sesat di alam maya!~::

Facebook,6 Mac- Sekumpulan kanak-kanak berjumlah 40 orang dijumpai sesat di alam maya setelah hampir 11 tahun dilaporkan hilang oleh guru kelas mereka. Guru kelas mereka, Encik Adin bin Hussin menyatakan syukur yang tidak terhingga kerana berjaya menjumpai anak-anak didiknya yang telah menghilang sejak tamat persekolahan di Sekolah Kebangsaan taman Keramat 1 itu...
"amat tersentuh dan teramat gembira hatiku apabila membaca komen2 kalian.Sudah besar2 anak2 didikku dahulu. Moga2 menjadi orang yang berguna untuk orang lain di dunia ini dan gemilang di akhirat. Apa2 info rujuk kat wall cikgu k. Cikgu sayang semua....miss you always." -Encik Adin bin Hussin,39 tahun..
Dengan tak semena-mena nya, semua anak didik Encik Adin meng'add' beliau sebagai rakan di Facebook setelah merasa kehilangan hampir 11 tahun...

orait2,enough la kot...penat nak merapu panjang-panjang...hahaha~just wanna share some good moment wif all da bloggers...hee~pada 6hb Mac tu tak tau la nape, aku rasa cam rindu sangat2 tym sekolah2, tym matrix n tym kanak2 dulu...so, dengan tak ingat kerja yang berlambak nya dan dengan penuh kegigihan aku dok scan sume picture lama2 zaman tok kaduk dulu n upload kat dalam Muka Buku~picture yang paling aku suka ialah....

 

ni pic time darjah 5...5 Ehsan kat SK Taman Keramat 1...banyak kenangan dalam kelas ni...kelas kami menang hampir tiap minggu untuk kelas terbersih dan kelas tercantik...huhu...hebat tak?semua berkat cikgu Adin,dia memang sangat tegas bab-bab kebersihan ni...huhu~

tym aku upload ni, aku tag la budak2 yang ramai kawan2 dulu2 kan...pastu main tag2 sume orang...sonok lak, bukak cite2 masa dulu...macam2 cite kuar...skandal2, usik2, n macam2 lagi la...dulu yang paling ingat sekali,kitorang tak panggil kawan2 ngan nama dorang, kitorang panggil ngan nama bapak...korang dulu tym skola camtu gak tak??ke kitorang je yang macam tu ek?hee...

nga dok cite2 n sembang2 kat pic tu, tetiba ade seseorang add aku kat fb...aku pown bukak la...dengan rasa tak caya nye, n rase hepi nya...cikgu adin add aku...gile la...lama kot aku cari dye kat fb...rupa2 nya selama ni aku salah type name dye....ingatkan ade 2 'D'...rupa2 nya 1 'D' jah...sangat tak sangka kot beliau add aku...punya lah hepi...huhu~tym skola2 dulu cikgu ni dah macam bapak kedua aku dah...dye la slalu bagi nasihat macam2...pastu aku slalu tolong dye kat kebun dye...best gile okeyh...n tak sangka dye ingat aku sampai skang...n paling tak bley bla nye dye cakap gini..
"Teringat kat mata kuyu Hazirah masa kecik smpai skrg x berubah."
sabar jer la kan...tu yang beliau ingat...but orait gak la kan...jadi trade mark lak untuk orang ingat kat aku...hahaha~orait2...insya-Allah, lepas ni mungkin dorang akan wat reunion kot...n aku pasti akan pergi...n to sumone-dat-i-don't have to mention..kalo tym reunion nanti datang la..semua orang nak jumpa n hope semua ada...kalau taknak saya muncul depan anda saya juz ngan membe2 gurl je..=) n i do really hope, cikgu adin pown join sekali...hee~

insya-Allah, moga ukhwah yang kita pernah jalin dulu, kekal sampai bila2...i do love u all my friends...hee~

p/s : macam mana la muka masing-masing nanti ek?Alhamdulillah,sume membe2 dah jadi orang dah...moga kita guna segala ilmu yang kita ada di jalan yang benar dan menjadi orang yang berguna kepada orang lain~




Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home