.:unbreakable thread:.

from da bottom of zera's heart

Thursday, November 28, 2013

[throwback thursday] : how it starts~

Assalamualaikum wbt~

it's throwback thursday time...hee~

*kalau nak letak photo jer bley dak?malas nak cite...hehe~*


zera cite sikit je kot...hee...after for a while, there's someone that can and able to make this heart fluttered again...*cliched*

start dari fb walaupun pegi kat ofis yang sama...walau macam mane pon orang cite pasal dia ni aku still tak kenal dia...abang wan ngan zieha dok describe orang dia macam mana semua la, memang aku tak pernah nampak pon dia ni...pelik sangat...maybe time tu hati masih lagi kena tutup kot...already close and shut for any other men...hihihi~
abang wan siap tunjuk ni fb dia...but still aku cakap aku tak pernah tengok dia...maybe sebab dia jarang ada kat ofis kot,selalu outstation...maybe...

sampai satu tahap, abang zul(our connector aka tukang kenen) bagi no fon and fb dia kat aku...and aku cam

  "aaa?nape bagi ni?ziera tak reti kot benda2 ni sume..-,-' " 

so, abang zul amek aku punya no fon and fb instead...after a loooooong time tu la yang start kat atas tu...hahaha...serius kelakar...perkenalan yang sangat pelik and kelakar bagi aku, sebab sangat banyak orang tengah...and thanx to akak2 and abang2 kat eras tu yang kenalkan kitorang....

serius tak sangka, lepas lama kenal tu, baru teringat time 1st time datang kat ERAS, dia adalah orang yang duduk kat depan aku time makan2 kat dalam bilik meeting...like seriously....

semua benda yang terjadi semua dah tertulis, cuma kita yang tak tahu kan...bila kita tak tahu tu la yang buat hidup kita ni jadi makin menarik...buat kita jadi more curious to know what will happen, why is it happened dan banyak lagi lah persoalan yang bermain kat kepala...

what will happen next between us, only Allah will know....apa yang kita perlu buat, berikhtiar, berusaha, berdoa dan bertawakal untuk masa depan kita...ikhtiar sesuatu untuk mengubah hidup kita, kemudian berusaha ke arah itu, berdoa agar Allah permudahkan segalanya dan bertawakal atau berserah kepada Allah, kerana Allah penentu segalanya....

dat's all for today, have a blessed friday everyone...may lots of love showered for all of us, insya-Allah... =)

p/s: sangat banyak perkara yang memalukan berlaku after semua ni...bila teringat gelak sorang2...hee...

*pens off*

 

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home